In geval van klachten geldt de volgende procedure:
- Klachten over de verrichte werkzaamheden dienen door de opdrachtgever binnen 7 dagen na ontdekking doch uiterlijk binnen 14 dagen na voltooiing van de betreffende werkzaamheden schriftelijk te worden gemeld aan 2KNOWHOW (secretariaat@2knowhow.nl). De ingebrekestelling dient een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de tekortkoming te bevatten, zodat 2KNOWHOW in staat is adequaat te reageren.
- 2KNOWHOW zal klachten altijd vertrouwelijk in behandeling nemen en binnen 4 weken reageren naar opdrachtgever tenzij nader onderzoek uitstel indiceert. Opdrachtgever wordt daarvan in kennis gesteld.
- Indien een klacht gegrond is, zal 2KNOWHOW de werkzaamheden alsnog verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de opdrachtgever aantoonbaar zinloos is geworden. Dit laatste dient door de opdrachtgever schriftelijk kenbaar te worden gemaakt.
- Indien het alsnog verrichten van de overeengekomen werkzaamheden niet meer mogelijk of zinvol is, zal 2KNOWHOW slechts aansprakelijk zijn binnen de grenzen van artikel 15. (Zie ook: Artikelsgewijze toelichting onder 7).
- Indien opdrachtgever meent dat de klacht niet juist is afgehandeld dan bestaat de mogelijkheid om in beroep te gaan bij Advocatenkantoor Teekens Karstens te Leiden. 2KNOWHOW acht zich gebonden aan de uitkomst van dit beroep.
- 2KNOWHOW voert een klachtenregistratie waarbij klachten gedurende 2 jaar bewaard blijven alvorens deze te vernietigen.