• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst
info@2knowhow.nl   071 576 8319
2KNOWHOW

2KNOWHOW

Experts in leren en veranderen

  • inspirerende
    Leiders
  • effectieve
    Teams
  • veerkrachtige
    Medewerkers
  • actief online
    Overleg
  • activerend
    Opleiden
  • voor de
    Zorg

  • Shop


Klachtenprocedure 2KNOWHOW

Home / Klachtenprocedure 2KNOWHOW

In geval van klachten geldt de volgende procedure:

  1. Klachten over de verrichte werkzaamheden dienen door de opdrachtgever binnen 7 dagen na ontdekking doch uiterlijk binnen 14 dagen na voltooiing van de betreffende werkzaamheden schriftelijk te worden gemeld aan 2KNOWHOW (secretariaat@2knowhow.nl). De ingebrekestelling dient een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de tekortkoming te bevatten, zodat 2KNOWHOW in staat is adequaat te reageren.
  2. 2KNOWHOW zal klachten altijd vertrouwelijk in behandeling nemen en binnen 4 weken reageren naar opdrachtgever tenzij nader onderzoek uitstel indiceert. Opdrachtgever wordt daarvan in kennis gesteld.
  3. Indien een klacht gegrond is, zal 2KNOWHOW de werkzaamheden alsnog verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de opdrachtgever aantoonbaar zinloos is geworden.  Dit laatste dient door de opdrachtgever schriftelijk kenbaar te worden gemaakt.
  4. Indien het alsnog verrichten van de overeengekomen werkzaamheden niet meer mogelijk of zinvol is, zal 2KNOWHOW slechts aansprakelijk zijn binnen de grenzen van artikel 15. (Zie ook: Artikelsgewijze toelichting onder 7).
  5. Indien opdrachtgever meent dat de klacht niet juist is afgehandeld dan bestaat de mogelijkheid om in beroep te gaan bij Advocatenkantoor Teekens Karstens te Leiden. 2KNOWHOW acht zich gebonden aan de uitkomst van dit beroep.
  6. 2KNOWHOW voert een klachtenregistratie waarbij klachten gedurende 2 jaar bewaard blijven alvorens deze te vernietigen.

Sterren rating

Onze klanten geven ons gemiddeldeen 4,5 (van de 5 sterren). Daar zijn we heel trots op!



95% raadt ons actief aan bij bekenden. Wil jij weten waarom?
Lees alle reviews op Google. Natuurlijk van echte klanten.

Footer

2KNOWHOW

Kanaalpark 140
2321 JV Leiden

+31 71 576 83 19
info@2knowhow.nl

Volg ons op social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Video

Praktisch

Onze aanpak is gericht op de toepassing in de praktijk. Wetenschappelijke inzichten vertalen we op een praktische manier naar dagelijkse acties en aandachtspunten.

Innovatief

Al 20 jaar lang zijn we in ontwikkeling. En dat blijven we. Alles wat gezond is groeit, beweegt en ontwikkelt. Graag bieden we jou inspiratie om jezelf, je team of jouw organisatie verder te ontwikkelen.

Over 2KNOWHOW

Homepage
Over ons
Onze filosofie
Onze klanten
Het team
Publicaties / Artikelen
Contact met ons
© 2020 - 2KNOWHOW - Algemene voorwaarden - Privacy policy - Klachtenprocedure - Annuleringsregeling - Met ♡ gemaakt door RaketNet
Wij maken gebruik van cookies. Bij het bezoeken van deze website gaat u akkoord met het gebruik hiervan en accepteert u het cookiebeleid. OK Meer weten?
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

SAVE & ACCEPT